memorie limited edition

2 november 2014 - Coober Pedy, Australië

Memorie

Niet de televisieserie...maar het spel..

Heb ik altijd erg leuk gevonden, evenals het televisieprogramma trouwens...

Tijdens het voor de zoveelste keer verrast worden door een enorme meute busladingen met toeristen,met de bijkomende negatieve gevoelens..begon me het een en ander op te vallen..

Het had het hier in de natuur al vaak opgemerkt: de vertederende stelletjes/setjes ..zij aan zij op een tak..schurkend tegen elkaar aan de waterrand en turend in de verte..

Mensen schijnen die behoefte ook te hebben..zij het in allerlei vormen..:wij zijn `n setje...

Oké...ik hou er soms wat bijzondere gedachten op na...Het idee was geboren : mijn eigen limited edition memorie : setjes in Australie..in allerlei uitvoeringen...als memorie aan deze bijzondere tijd hier..

Met heel veel plezier kijk ik nu hoe busladingen toeristen met enorme camera`s zich een weg door de prachtige natuur werken...Vaak met een trage tred, een verveeld gezicht en zich een weg banend achter de meute aan...

Wat ben ik toch blij dat ik alleen reis..Alle tijd...met een big smile on my face :-)

IMG_4775      IMG_4824    IMG_4790      IMG_4640      IMG_4786      IMG_1826

IMG_5378    IMG_5335   IMG_5328

IMG_5303         IMG_5088                IMG_1060

IMG_1675                     IMG_1488

IMG_5204            IMG_1953         IMG_4761

1. Tamara:
    2 november 2014
    Leuk inzicht lies. Ook herkenbaar.ben ook liever alleen op reis. Knuffel van over zee. Xxx
  2. OzzieJohn:
    2 november 2014
    ZOOOOO Herkenbaar. Stomme toeristen.
  3. Pa en Ma:
    2 november 2014
    We zijn onder de indruk van je verhalen en foto's,wat beleef je alles toch intensief! Je doet ervaringen op waar je later met heel veel plezier aan terugdenkt.Goed dat je wat rust hebt ingebouwd,want er komen nog veel meer maanden! We proberen contact te krijgen s'avonds om 21.30 jouw tijd,misschien lukt het! Alles goed hier,dag kanjer,liefs wia xxx
  4. Petra:
    2 november 2014
    Wat een super verhalen weer!!
    We genieten volop mee.
    We zitten nu op Terschelling bij de Berenloop en gaan maandagavond weer naar huis. Nog 2 weken en dan komen wij ook Down Under!
    Lieve Lies, blijf zo genieten en ik wacht op je volgende verhalen.
    Liefs, Oeli en Petra
    P.S. Kings Canyon : ik herken je gevoelens en wilde eigenlijk daar niet weer weg!
  5. Mieke Schmeits:
    2 november 2014
    Ieder reist op zijn eigen manier. Alleen, samen, in grote of kleine groepen. Het één is niet beter dan het andere. Ieder beleeft de opgedane indrukken op zijn eigen manier. En laten we eerlijk zijn.....een ieder die in het buitenland reist blijft een toerist. Respecteer elkaar en zie het positieve van een andere manier in.
    Dat heb je op een leuke manier vormgegeven Lies. Geniet geniet en geniet. Maar vlgs mij zit dat wel goed
  6. Mieke Schmeits:
  7. Klasien:
    9 november 2014
    Aaaah.... leuke foto's!!!!
    Ja, alleen reizen is COOL!