let`s go troppo

27 januari 2015 - Cairns, Australië

IMG_3923    Ik ben vanmiddag aangekomen in Cairns na een binnenlandse vlucht vanuit Brisbane...Werd vanavond aangenaam verrast door de prachtige luchten..

IMG_3925

Het is tropisch hier, wat betekent dat er heftige lauwe regens vallen, zweet continu op je lijf plakt en de gemene kleine sandflies s` avonds actief worden..

Maar de sfeer is ook hier relaxed, de esplanade geeft een prachtig uitzicht op de Pacific en de raggae music zweeft op een zacht briesje door de zwoele avond...

Morgen pik ik opnieuw een ford stationcar op voor 6 dagen..de witte stranden lonken...

IMG_3931

1. Emiel:
    27 januari 2015
    wel uitkijken voor krokodillen hè
  2. Mendy:
    27 januari 2015
    Super Liesbeth!, nog even genieten van je laatste dagen! We kijken naar je verhalen uit!
  3. Pa en Ma:
    27 januari 2015
    Wat een mooie foto's dat is genieten,nog een paar fijne dagen,pas op de haaien! We kijken naar je uit volgende week!
  4. Klasien:
    1 februari 2015
    Prachtige foto's!!! Vind het wel echt jammer dat je je niet waagt aan een duikje daar. Dat is zo onbeschrijfelijk mooi!
    Vanuit Sevilla wens ik je nog een paar mooie dagen toe aan de andere kant van de wereld en een goede reis terug. Dikke tút! X
  5. Margreet:
    2 februari 2015
    Goede terug reis!
  6. Mareicke:
    2 februari 2015
    Jeetje, je reis zit erop. Diepe zucht. Wat zullen we je verhalen en foto's missen !! Rustige terugreis en kalme aankomst. Veel liefs uit een besneeuwd Aurel.
  7. Paula:
    6 februari 2015
    Wat een mooie luchten ; wat een bijzondere kleuren!