horens,staarten en balls....

21 oktober 2014 - Alice Springs, Australië

Meuuuu....horens,staarten en ballen...

Vannacht geslapen in Airelon bij een Roadhouse.Er was een alleraardigst Frans meisje aan het werk die t heerlijk vond weer `s even in haar eigen taal te kunnen praten. En ik schakelde gelijk, no worries.

Het was een verzameling van trucks en rotzooi daar, wel een heerlijke douche ,free wifi en free coffee :-)

Ik heb dus maar weer `s echt de tijd genomen voor alles en er een maaltijd genuttigd.

Bij Aileron staan 2 enorme beelden van Aboriginals. Toen ik gisteravond aan kwam rijden torenden ze boven alles uit in de vallende duisternis..prachtig gezicht.Ik moest gelijk aan mn vriend en beeldend kunstenaar Jan Ketelaar denken,die ook van die enorme mensen maakt. Jan, die van jou zouden hier niet misstaan !

Halverwege de middag maar naar Alice getuft.Veel te zien aan de kant van de weg als je het tenminste wilt zien..

IMG_2108

Ik stopte bij een cattle bedoeninkje. Enorme stieren stonden daar..die acuut in de stress schoten en spontaan synchroom gingen plassen toen ik hun benaderde...Er stond ook een heel bijzonder exemplaar..één lijf, 6 poten en `n kop...

Beetje rondgescharreld..altijd op zoek naar eigenaardigheden...en ja hoor : horens, staarten en ballen...Netjes gesorteerd en op n bultje..

IMG_2112         IMG_2117

IMG_2115

Dus deze mannen.. waren in afwachting...voor wat gaat komen...en dat ziet er niet fijn uit...

Want dat was duidelijk, dit waren nog échte kerels, jéé wat n lijven...

IMG_2122             IMG_2119

En nu ben ik aanbeland op n foute camping in Alice Springs..was alweer donker..alle tijd..Er is hier een prachtige sterrenhemel, maar de schitterende lampjes en kerstverlichting bij de caravans maken het behoorlijk tokkie...Ik ga morgen Alice bekijken, moet mn Apollo dealer even aan de tand voelen en zoek dan snel de bush weer op !

IMG_2190

1. Emiel:
    22 oktober 2014
    Nou, ik heb ook eindelijk de tijd eens genomen om alles door te lezen. Leuke verhalen en ook erg mooi foto's hoor! Volgens mij heb je het fantastisch naar je zin. Ik blijf je volgen, nu wel ;) Geniet ervan daar!