Crocodile Dundee

14 oktober 2014 - Kakadu, Australië

IMG_1310Van Litchfield richting Jabiru gereden over de Arnhem Highway.

IMG_1255          Een omgeving met wetlands..rivieren en billabongs,eldorado voor vogelaars...

IMG_1306     IMG_1298     IMG_1278

Ik ging voor het heftiger spul...n stel oerbeesten zien springen....niet door n hoepel,maar naar vlees aan n hengel. Jumping crocodiles. Ik was onder de indruk, Die schijnbaar lompe en logge killingmachines veranderen in sierlijke en snelle acrobaten.IMG_1272    IMG_1260

Onze Crocodile Dundee heette Howard, hij kende zn lievelingen bij naam en wist ze feilloos te vinden...Terwijl hij af en toe n stuk stinkend buffallo-meat afsneed en aan zn hengelte bevestigde, loerde hij over het water en spotte alles....Vanuit t niets kwam er dan ineens een paar ogen...kop..rug...hengel uit en Beng!

Die klappende kaken zijn AMAZING

!IMG_1271                               IMG_1265

Terug aan wal trof ik n Nederlands stel die n puppy geadopteerd hadden...Ahh...Gaelic...moet ineens aan je denken met n traan in mn ogen..Dusty herinnert me elke dag aan je..:-)