Brave man meets brave dog....

17 oktober 2014 - Melbourne, Australië

IMG_1674       Stoere kerels..echte liefde..en een traantje..

Ik heb altijd sympathie voor authentieke persoonlijheden gehad...heb er n neus voor..

Die dronken vent met zn Jack Russel van vannacht, bleek gewoon een supervriendelijke einzelgänger te zijn ;-).Hij ontdooide snel toen ik `m een bakje koffie aanbood. Ik liet m Dusty zien en n foto van mijn Ierse Terrier Gaelic...What a beauty zei hij met n vertederde blik..Dieren verbroederen..IMG_1664

Phil reist rond op zn motor samen met zn buddy Ted. Wat `n stoere combinatie.Leeft op koffie, cigarets ,beer and orangejuice..Hij vertelde me vol liefde in zn ogen hoe Ted `m uigekozen heeft als baas en hoe onafscheidelijk ze sindsdien zijn..Liet me verschillende outfits van Ted zien en werkelijk, die Jack Russel stond t allemaal even goed !

Na de koffie schakelde hij om 9uur s`ochtends over op t bier..tuurlijk, no worries...

Phil liet me een nest zien van een soort ekster..goed verstopt, ik was er anders zo aan voorbijgelopen..Bijzondere verzameling had ie !Van steentjes, doppen,lepels, gloeilamp tot plastic soldaatjes....

Toen Phil en Ted verder trokken klopte hij een paar keer op mn Campertje...Ik zag n traan in z`n ogen...Take care Liz..it was nice to meet ya..