Warm onthaal in Darwin !

11 oktober 2014 - Darwin, Australië

IMG_1053                    IMG_1051

ZAND...ZEE....ZON  !!!!

Ik heb 2 heerlijke dagen gehad hier !Na wat opstart perikelen , jetlag...uiteindelijk heel veel gezien. Ik heb woensdag de hele dag door Darwin geslenterd en heb donderdag avond Maike ontmoet. Een heel warm onthaal , werd door haar en haar Italiaanse vriend meegenomen naar de avondmarkt waar veel locals hun spulletjes verkochten en van alles te eten was. Erg leuk om daar in de verre zo gewoon ongecompliceerd te kunnen praten. Maike schakelde tot haar verbazing gelijk over in het Gronings ;-)

De volgende ochtend werd ik uitgenodigd om mee te gaan zeilen op de catamaran van haar baas. Super !We hebben een heerlijke ochtend gehad , gelijk maar ingesmeerd met factor 50..het bakt hier best !IMG_1039IMG_1041

We hebben een eilandje be zocht en gezwommen...hum....shark allert en jellyfish allert....Ik heb me aangepast aan de locals...als t kan..kan t...No worries...

IMG_1060                      IMG_1046                                                                                                                                                   IMG_1052       IMG_1049

IMG_1075

s Middags mn campervan opgehaald, effe wennen ! Gelukkig rijdt men hier niet hard , ik ben erg slow...moet verdraaid goed uitkijken !

Maar weer...no worries ! Jeetje, het is gewoon n giller, ze zeggen t continu, bij alles!

Nu zaterdag en n internet café gevonden. Met mn bus een schaafwond opgelopen op t dak, heb ik potdorie t links rijden een beetje onder de knie, vergeet ik dat ik ook flink hoogte heb...Au !...no worries...

IMG_1058     IMG_1080              IMG_1076

1. De nachtzusters:
    Yoehoe Lies!

Wat een prachtige foto's , zo te zien geniet je volop ,heerlijk!
    Wij zijn erg jaloers. We zullen je site blijven volgen!

Veel Liefs
    Hennie en Marije
  2. Anne:
    Lieve Liesbeth,

Wat een mooie foto' s! Inderdaad, no worries!
    Geniet ervan :)

xx vanuit Bangkok
  3. Karen haanstra:
    11 oktober 2014
    En wat doet een local nou precies om geen hap van een haai te krijgen?
    zo te zien is alles aanwezig om te genieten.
    't is hier trouwens ook best warm, 25 graden, maar heb geen factor 50 nodig, al genoeg afgehard door het werken in de zon in de wijnvelden.
    ben benieuwd waar de camper je brengt...

de wijnboerin uit de Corbières
  4. Mareicke:
    11 oktober 2014
    wow liesbeth, ziet er super uit. Flink smeren inderdaad, daar krijg je geen spijt van. G'dday how're ye doin' : zeggen ze dat ook niet de hele tijd? herfstige groetjes uit Aurel, Mareicke
  5. Margreet:
    11 oktober 2014
    Klinkt als een prima start van je reis! No worries...
  6. Marianne:
    11 oktober 2014
    Ha Lies, zo`n start is natuurlijk geweldig. Ben je meteen relaxed. Dat manoevreren en linlsrijden is vast eng in het begin maar als je dit leest ben je het vast al gewend. Zeer benieuwd naar het vervolg! Alsof ik zelf een beetje op reis ben. Enjoy!
  7. Barkhof:
    11 oktober 2014
    Leuk al die foto's. Best uit te houden zo! Zijn benieuwd naar je volgende reiservaringen.
    Henk en Karina
  8. Tamara:
    Klinkt heerlijk!!
  9. Pa en Ma:
    11 oktober 2014
    Prachtige foto's en goede berichten. Klinkt veelbelovend. Het doet ons goed te merken dat je heel erg geniet. Zijn vandaag bij Emiel geweest om te klussen---gezellig! Kijken uit naar het volgende verhaal.
    Ben je al gewend aan het links rijden en aan de hoogte van je camper? Liefs, WiA. XXX
  10. Paula:
    12 oktober 2014
    Jeetje Lies om jaloers op te worden ! Een dagje zeilen op een catamaran met mijn dochter en Simo! Ziet er heerlijk uit.
    Nou hopelijk wat gewend aan het rijden en bewonen van je campervan . Succes en no worries xxx Paula
  11. Klasien:
    13 oktober 2014
    Mooie foto's, Liesbeth! We kunnen zien dat je een goede start hebt gemaakt. SUPER!
    Heb je dit nummer al gehoord? :-)
    Komt vast nog wel...!