social media voor Dummies....

9 oktober 2014 - Darwin, Australië

Dubai         Singapore

Tja..daar zit ze dan ! Aangekomen in Darwin.Prima reis gehad,vond het vliegen zelfs erg leuk!

IMG_1008  IMG_1006IMG_1013IMG_1021   IMG_1014      Darwin Eplanade

Maar dat gedoe met bellen...wifi....computeraansluitingen met slechtwerkend

spul etc.etc etc...Ik ben er een dummie in, maar leer en leer en red me er mee...

Werk nu op n toetsenbord waarvan de letters voor de helft verdwenen zijn..

No worries ! Dat is wat ik hier in no time me eigen maak ! Is het veel te warm voor !

Want warm dat is het hier !

Mooie wandelingen gemaakt over de esplanade door de botanische tuinen..Vreemde vogels hier..IMG_1024Mensen zijn behulpzaam.IMG_1027         IMG_1025

Vanavond  Maike  treffen   .

Morgen mn  campervan ophalen.

Ja da`s vast wel ff wennen dat links rijden ! Oversteken is ook een uitdaging als Je dat niet gewend bent hier !

IMG_1031

1. Marianne:
    9 oktober 2014
    Hi there Liz, mag ik nu als eerste reageren? Wat een eer. Wat heb je al veel gedaan! En ik voelde een lichte teleurstelling, waar is de rest van je verhaal, ik wil nog veel meer lezen. Goed teken, toch? Maar ga vooral genieten, we lezen je wel zodra je weer social media hebt! En geniet van de warmte. Hier in de Cevennen regent het pijpestelen nu ik dit typ en de lucht is loodgrijs. Veel liefs, see you later!
  2. Pa en Ma:
    9 oktober 2014
    Nu begint het,wel een lange reis hè,kijken uit naar de foto's wel even wennen aan links rijden,denk aan zakdoekje!het zal wel even wennen zijn met een camper maar je redt het wel,zien uit naar het volgende bericht veel liefs pa en ma
  3. Paula:
    9 oktober 2014
    Dag lieve Lieselot, daar zit je dan aan de andere kant van de wereld in een totaal ander klimaat. Prima reis gehad och ja haha. Bikkeltje!
    Jeetje Lies vanavond ga jij mijn dochter ontmoeten. Dat vind ik toch zo leuk. Geef haar maar een dikke knuffel van mij. Fijne avond en koppie erbij he achter het stuur. Liefs Paula
  4. Petra:
    9 oktober 2014
    He Lies, wat zal dat een fijn gevoel zijn om goed aan gekomen te zijn.
    Warm is het zeker daar, maar daar wen je echt best snel aan. Het is elke dag warm.
    Ben benieuwd naar je verdere avonturen en wacht in spanning af !!
    Geniet ervan en wees voorzichtig met de overstekende kangaroes!
    Liefs, Oeli en Petra
  5. Tamara:
    10 oktober 2014
    Super lieve Lies, lekker flexibele insteek!! Laat maar komen!! Dat ben jij! Hou ik van! xxx Tamara