puntjes op de i....back to basic...

8 september 2014

IMG_0900   Nog een maand...pfff..het gaat nu opeens wel heel snel ! En zoals altijd blijkt dat er dan nog heel veel puntjes op de i zijn...En dat zijn er veel..Het is heerlijk weer en mn workoffice heeft zich naar buiten verplaatst.

Lijstjes afwerken..rust creeren...kopen, bellen,kopieren...opzoeken...oppashonden...tuin                                                                                                                                                                                                                     IMG_0901                                                                                  IMG_0901

Ik stap niet zomaar de deur uit, Laat wel een huis, zoons hond en huishouding achter...Een hoop geregel...Backup waarborgen...familie en vrienden inlichten...al die bankzaken..er lijkt steeds weer wat nieuws bij te komen..!

IMG_0898

Back to basic...dat is waar ik naar verlang...Wat een boel spullen heeft een mens toch om zich heen verzameld..Wat is een leven toch snel "vol"met materie,verplichtingen,afspraken en zorgen..Waarvan je denkt dat je het nodig hebt..Dat hoeft dus niet...wanneer je daar meer bewustzijn op krijgt :-).

De reis die ik ga maken zal niet doorspekt zijn van luxe..een campervan de eerste 7 weken om me te kunnen beschermen tegen de elementen..regen, wind, zandstorm, droogte, hitte, kou,beesten, enge mannen....;-)...van Darwin tot Adelaide kun je van alles verwachten...

Verder neem ik niet al te veel luxe spullen mee...laptop, camera, e-reader en smartphone vind ik al heel wat...

Een normale backpack en een  daybackpack...en een fluitje :-).Zou het helpen wanneer ik in de outback in nood kom en fluit ?Het kleine dingetje maakt een immens geluid ! Moet vast wel ergens een aussie of aboriginal rondscharrelen die me hoort..

Vooralsnog hier vanuit mn veilige thuishaven de zaakjes regelen.IMG_0902

En overleg hebben met Gaelic nu het nog kan ;-). Wat ga ik mn hondenmaatje missen in Australie !!!

1. Niels:
    8 september 2014