Tour d`Europe 2015...On y va !

26 mei 2015 - Kelkheim, Duitsland

Met gemengde gevoelens start ik deze vakantie...Het is geen reis zoals naar Australie, maar "gewoon"een vakantie...

Beetje decadent vind ik van mezelf. Ik raak ge/verwend..

Ik zit nog zo vol met herinneringen aan mijn tijd in Oz, dat deze vakantie me haast te snel komt.

Ach, het was al gepland, ik wilde immers langer weg en voor de zomerdrukte aan..Het zal anders zijn, maar daarom niet minder..

Ik ga weer een flink aantal kilometers maken ! Het avontuur lokt..Afgelopen vrijdag samen met Niels en Gaelic Anne opgepikt in Arnhem en toen doorgereden naar Kelkheim.

Racen op de Duitse autobahnen, akelig rijgedrag van wegpiraten, maar veilig aangekomen.

Een paar heerlijke dagen doorgebracht bij Niels en Alice: gewandeld, hard gelopen, Frankfurt bezocht, gechilled, bijgekletst, konijnen geknuffeld, lekker bier gedronken etc.etc.

Mooie omgeving en heerlijke natuur vlakbij !

Ben wijs met mn lieverds !

Komende dagen via Siegen naar Greifenburg om te paragleiden...Daarna open agenda..:-) Belle Italia ? La douce France? On y va !

1. Klasien:
    26 mei 2015
    Goed bezig! Have fun!!!
  2. Karen haanstra:
    26 mei 2015
    mag gaelic weer mee deze reis?
  3. Pa en Ma:
    2 juni 2015
    Wij zijn weer thuis,hebben het prima naar ons zin gehad,veel gezien en heerlijk weer,leuke foto uit K. Hoe heb jij het in Oostenrijk,leuke groep en mooie omgeving? Kunnen we ook een e.mail sturen reageer even, liefs