20200326_150117

26 maart 2020 - Cunnamulla, Australië

20200326_150117

Deze foto werd gemaakt op 26 maart 2020 in Cunnamulla, Australië met een Canon Powershot SX620 Hs.

1. Henk en Karina:
    29 maart 2020
    Nog even een reactie.Wij als ,oudjes, zijn helemaal aan huis gebonden.Heel vreemd.We laten de boodschappen door iemand anders halen,maar kunnen nog wel een wandeling maken,maar moeten idereen op 150 centimeter afstand passeren.Allemaal prima,maar ook wel vreemd.Met Aaf en Wim nu veel contact en Mieke en Jaap een paar keer gebeld.Jeroen nog niet gesproken.Vandaag koud,gure wind en hagelbuien.Dus toch veel plezier in een warm Australië.
    Je Henk.
  2. Liesbeth:
    31 maart 2020
    Hi, normaal reageer ik niet, maar wil jullie toch bedanken voor jullie fijne reacties. Iedereen maakt momenteel een super spannende tijd door, ik hoop dat jullie de rust 'n beetje kunnen bewaren en 't nare virus buiten de deur houden. Het bezoek aan Margreet wordt dus uitgesteld, heel jammer voor jullie. Ik heb dagelijks app contact met m'n jongens en verdere achterban. Vaak ff beeldbellen met pa & ma. Zo maken we er 't beste van. Als ik straks terug ben zal ik ook werkzaam zijn op de Corona afdeling. Hopelijk is de situatie dan gestabiliseerd, hier in Australië gaat de curve al naar beneden. Waarschijnlijk omdat men snel drastische maatregelen genomen heeft en 't land erg dun bevolkt is. Voor nu, stay positive, stay safe! Liefs, Liesbeth